![]() | Subir un nivel |
Bianchi, Enrique Carlos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1628-2340, Gracia Daponte, Gaspar
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8212-1425 and Canziani, Cristian
(2020)
Consumer perceptions of B corporations, purpose-driven brands and cause-related marketing campaigns: knowledge, acceptance and appreciation at the time of purchase.
Journal of Business, 12 (1).
pp. 3-21.
ISSN 2078-9424
Bianchi, Enrique Carlos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1628-2340, Gracia Daponte, Gaspar
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8212-1425 and Pirard Martínez, Leticia María
(2020)
The impact of cause-related marketing campaigns on the reputation of corporations and NGOs.
International Review on Public and Nonprofit Marketing volume, 18.
pp. 187-205.
ISSN 1865-1984
Bianchi, Enrique Carlos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1628-2340 and Gracia Daponte, Gaspar
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8212-1425
(2015)
Que ven los consumidores detrás de la responsabilidad social empresaria.
Revista de la Facultad de Ciencias Económicas (15).
pp. 59-80.
ISSN 1668-6365
Bianchi, Enrique Carlos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1628-2340, Gracia Daponte, Gaspar
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8212-1425 and Canziani, Cristian
(2020)
Percepción de los consumidores de las Empresa B y marcas con propósito y campañas de marketing de causa. Conocimiento y valoración al momento de la compra.
In: II Congreso Latinoamericano de Marketing Social, 2021, Universidad Católica de Uruguay.
Producción Académica UCC soporta OAI 2.0 con una URL base
http://pa.bibdigital.ucc.edu.ar/cgi/oai2
Sistema de Bibliotecas
Universidad Católica de Córdoba
Campus Universitario. Avenida Armada Argentina 3555
Córdoba, Argentina