![]() | Subir un nivel |
Bianchi, Enrique Carlos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1628-2340, Sánchez, Carolina
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0320-3909 and Bruno, Juan Manuel
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0127-3230
(2021)
Villavicencio–Banco de Bosques: “Leave your Mark, a Reserve for More Reserves” – Marketing Campaign to Recover Forests from Argentine Chaco.
In:
Cause-Related Marketing: Case Studies From a Global Perspective (Classroom Companion: Business).
Springer.
ISBN 978-3-030-65454-2
[Capítulo de libro]
Bianchi, Enrique Carlos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1628-2340, Bruno, Juan Manuel
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0127-3230 and Sánchez, Carolina
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0320-3909
(2021)
Recuperando valor: nuevo sistema de gestión integral de gestión integral de residuos sólidos urbanos. Los factores claves de la aceptación de la política pública de reciclado diferencial y el compromiso ciudadano con la separación domiciliaria.
In: XIX International Congress on Public and Nonprofit Marketing.
Producción Académica UCC soporta OAI 2.0 con una URL base
http://pa.bibdigital.ucc.edu.ar/cgi/oai2
Sistema de Bibliotecas
Universidad Católica de Córdoba
Campus Universitario. Avenida Armada Argentina 3555
Córdoba, Argentina